torsdag 7. januar 2010

Mo i Rana, ekke det i Iran a?

Særiøst? Det morsommeste som er yttret i vår stue. Under følger gullkorn fra min søster, fanget opp i ulike anledninger:

Victoria på julaften: "Bassam, kan ikke du ta et bilde av meg? Jeg vet du har lyst til å ta et bilde av meg. Jeg er klar når du er klar...Jeg er klar nå."

Victoria hjemme fra skolen: "Emil, du er en stor egoist! Jeg har vært på skolen hele dagen, danset i to timer og er sliten, også vil du at jeg skal hente vann til deg, og jeg får ikke lov å ligge på sofaen? Jeg trodde du var mannen i huset jeg, men det er jeg som har hentet ved og tent opp i peisen. Jeg er mer mann enn deg og Sebastian til sammen."

Eller Victorie i førjulsstemning:
HEEEii Bassam<3
som du vet har jo mamma bursdag på fredag, så jeg tenkte jeg skule ta henne med på kino,
så skal emil betale for en café eller noe.
Så må jo du bidra med en bursdaggave og mamma ønsker seg jo et kamera men det kan vi heller ta til julegave, og så ønsker hun seg michalel jackson cden "this is it" så hvis du hadde overført noen penger til kontoen min eller noe så kunne ejg kjøp den for deg til henne :)
hun ønsker seg også litt cden melody gardot... så hvis du er en rik studen kan du jo kjøpe begge til henne
fra Nuppeee

Den siste mailen fikk jeg etter å ha overtrukket mastercardet med 2000 kroner...

Ingen kommentarer: